joi, 11 noiembrie 2010

Falstaff Show - Regia Ion Sapdaru



În această seară am avut plăcerea de a participa la avanpremiera spectacolului " "Falstaff Show" în regia domnului Ion Sapdaru. Am avut onoarea să dau mâna cu Domnia Sa şi dacă am spus că am participat la spectacol, nu am greşit deloc. Pentru prima oară m-am simţit parte din piesă. Am format o pădure...am scos sunete ca să dăm viaţă pădurii : păsări, animale sălbatice....toate astea la indicaţiile domnului Jighirgiu , regizorul DIN piesă, nu regizorul piesei.

Mi-a plăcut ...TOTUL ! Personajul principal, Falstaff (Daniel Busuioc), a fost foarte amuzant.
Vocea şi interpretarea hangiţei ( Diana Chirilă ) şi situaţiile comice interpretate atât de bine de "iubitele" lui Falstaff (Catinca Tudose şi Irina Răduţu Codreanu), au făcut sala să răsune de hohote de râs.
Toţi au fost minunaţi şi e nedrept că nu-i menţionez pe toţi aici.
Mergeţi la spectacol! Premiera e mâine 12 noiembrie !

„Ne-am propus să facem câteva referiri la actualitatea noastră destul de delicată, dar în mod special am propus trupei să facem un spectacol în care să joace chiar situaţia lor de astăzi. Un scop al acestui «show» este de a descreţi fruntea spectatorului, iar celălalt, mai important, este o revenire a actorilor la primii paşi pe care i-au făcut în meserie, la acele zile fericite când actoria părea o zbenguială, un carusel al rătăcirilor juvenile, o vrajă frisonantă...”, dezvăluie regizorul Ion Sapdaru.

Un comentariu:

  1. am vazut piesa am fost si eu padure am fost sipasare dar per total slabut! Oricum Sapdaru este favoritul meu.

    RăspundețiȘtergere