vineri, 29 octombrie 2010

Halloween - Colegiul National Mihai Eminescu - 2010











































A fost o petrecere reuşită! Organizatorii au avut grijă ca totul să fie plăcut şi ne-au dat un bun exemplu de cum se întreţine o atmosferă de bună dispoziţie şi ordine la o petrecere cu destul de mulţi participanţi.
Am simţit că noi, cei mai mici dintre participanţi, am fost încurajaţi să ne înscriem la concursurile ce au dinamizat petrecerea. Cel puţin aşa am simţit eu care m-am decis cu greu să particip la concursul de costume însă organizatorii m-au ajutat să scap de emoţii şi să mă distrez de minune.
Sper ca pe viitor să pot participa şi eu în calitate de organizator la acţiuni asemănătoare alături de colegii mei şi să fim un exemplu pentru clasele mai mici.

7 comentarii:

  1. Salut, Vlad! Blogul tau este foarte bogat si ma bucur ca ai atatea preocupari de la o varsta inca frageda! A fost frumos la Halloween, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma numesc Camelia, sunt din liceul tau si te rog sa ma ajuti cu o informatie pt revista liceului. Mi s-a spus ca Mimul castigator la concursul de costumatii este din 6B, dar nu am numele sau pt articol. Imi spui cine este?

    RăspundețiȘtergere
  3. La prezentare, Mimul nu a vorbit dar prezentatorul a spus că numele lui este Alex (am verificat pe înregistrarea video originală). Cu siguranţă nu este din 6B pentru că aceasta e clasa mea şi nu e coleg cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex este prietenul meu, si este din 6D cu siguranta. Alex Carlescu

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru a mă contacta lăsaţi comentariu cu ID-ul sau adresa de email pe care nu o voi publica, comentariile pe acest blog fiind moderate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut!!! George sint,unul dintre organizatori(pletosul ala ciudat).Vrem sa iti multumim pentru cuvintele frumoase pe care le-ai spus aici si speram sa mai organizam astfel de petreceri pina terminam liceul.Iti urez succes la scoala,medii bune,examene cu brio si ... gagici,caci fara ele viata de scolar ar fi anosta,nu-i asa?

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc foarte mult! Sper ca toate urările să se împlinească :)) !
    Toate cele bune, George şi sunt mândru că am astfel de colegi mai mari.


    RESPECT!

    RăspundețiȘtergere