duminică, 28 februarie 2010

De ce iubim tenisul? ....Maria Sharapova...

22.02.2010
Rusoaica Maria Sharapova, principala favorită a turneului de la Memphis, a câştigat competiţia după ce a învins-o în finală pe Sofia Arvidsson, jucătoare venită din calificări, cu 6-2, 6-1.



Sharapova a fost dominantă pe întreg parcursul turneului, iar aceasta nu a pierdut niciun set în drum spre al 21-lea titlu al carierei sale.

''Mă simt excelent. Am participat la acest turneu pentru a mai juca ceva meciuri, am câştigat cinci şi am cucerit trofeul, aşa că a fost o săptămână foarte bună'' a declarat rusoaica după meci.

''Am servit şi am returnat foarte bine, iar aceste două lucruri sunt foarte importante într-un turneu ce se joacă în interior'' a completat Sharapova.

Sofia Arvidsson, cea care a câştigat turneul de la Memphis în anul 2006, a pierdut 9 game-uri succesive din primul set al meciului, de la scorul de 2-2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu