sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Falstaff Show - O seară de neuitat

După ce am fost la avanpremiera spectacolului în data de 11 noiembrie 2010, aşa cum am şi consemnat dealtfel pe blog la data respectivă, iată că în această seară am fost la acest minunat spectacol pentru a doua oară.
Încă de la prima vizionare mi-am propus să revin deoarece mi-a plăcut foarte mult.
Când credeam că nimic nu poate face seara mai frumoasă mi-a fost dat să am o mare surpriză : am făcut parte din piesă.....Da, da....citiţi bine....
La un moment dat a fost nevoie de un străjer - aşa e piesa - iar când domnul Constantin Avădanei ( care interpreta rolurile Armaşul şi Al doilea negustor) m-a invitat pe scenă pentru a întruchipa un străjer, dându-mi suliţa - am fost foarte emoţionat.
Ce să mai spun?....Să fiu pe scena Teatrului Naţional din Iaşi, alături de mari actori...şi într-o piesă de William Shakespeare....Ce să mai spun? A fost o seară de neuitat. Mulţumesc !

Totuşi ar mai fi ceva de spus...

Domnul Daniel Busuioc ( Sir John Falstaff ) a fost incredibil de amuzant. Cred că în spatele acestui rol, şi nu numai, a stat multă muncă şi talent. Am ţinut să spun asta tocmai pentru că s-a adresat spectatorilor într-o replică: " Dacă v-a plăcut, intraţi pe internet şi spuneţi! Cine nu e pe internet, nu există!"....Eu pot să vă asigur că EXISTAŢI!

...." Dar-ar ciuma în toţi fricoşii!"...Nu-i aşa, bătrâne Falstaff?




Nu rataţi acest spectacol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu