duminică, 17 aprilie 2011

Primăvara contrastelor

Într-un oraş în care istoria se împleteşte cu modernul, nu poţi să nu observi contrastele.

Iată aici un bun exemplu de reciclare...same day, same place...Iaşi...


















Un alt tip de reciclare...din păcate...şi este vorba de acelaşi oraş şi aceeaşi zi...



















Cineva din familie m-a întrebat "Ce vezi ciudat la cele două clădiri?" arătându-mi ce am să vă arăt şi eu în următoarea fotografie...








Am răspuns "E ciudat că sunt alăturate cele două clădiri! ( xerox şi Eden ... Heaven and Hell ) " şi mi s-a spus "Exact. Bună observaţie!"






O altă chestie ciudată, pe care de data aceasta nu am observat-o singur dar am înţeles-o ulterior a fost legată de...linia orizontului...hehe...sună ciudat dar uite aşa, unul din cele mai frumoase monumente din Iaşi a pierdut ceva...
Îmi amintesc de un documentar realizat pe seama faimoasei clădiri The Egg, clădirea construită în China cu ocazia Olimpiadei din 2008. Chinezii au insistat ca arhitecţii lor să ţină seama de vechile clădiri istorice din zonă şi înălţimea finală a "oului" să nu depăşească înălţimea clădirilor istorice...aşa că arhitecţii au săpat o fundaţie adâncă...au rezolvat problema...
Se pare că la noi nu se întâmplă aşa...


















În Copou, cei norocoşi au avut parte de distracţie maximă...























Alţii, mai puţin norocoşi...cerşeau la semafoare...







În sfârșit, primăvara înseamnă un nou început şi trebuie să fim optimiști. Avem un oraş cel puţin interesant...oricum, eu îl descopăr în fiecare zi şi încerc să-l înţeleg cât mai bine...poate cândva voi putea schimba ceva...ÎN BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu